Автосервіс

Автосервіс

Мабуть, ключова галузь в якій послуги ультразвукової мийки найбільш затребувані і просто-таки незамінні, оскільки якими б не були ремонтні роботи, процес завжди починається з підготовки поверхонь деталей. Потрібно видалити залишки продукції нафтопереробки, мастила, нагар, залишки оливи, іржу та інші ймовірні забруднення. У більшості автосервісів деталі очищають механічним шляхом, із застосуванням металевих щіток, що неодмінно залишає сліди у вигляді подряпин і мікро-сколів. Але такий трудомісткий процес, найчастіше, не гарантує ідеального результату.
Зрозуміло, ручна праця заощадить трохи грошей, але чи буде результат очікувано ефективним? Незалежно від складності забруднення, максимально якісного і швидкого результату можна досягти тільки за допомогою ультразвукового очищення.
Як видалити нагар і сажу?
Природно, в легко доступних місцях нагар можна видалити вручну. Але як бути з масляними каналами? Адже нагар, що залишився там, рано чи пізно, може призвести до несправностей у роботі двигуна.
Важливо, щоб всі агрегати при збірці були ідеально чистими не тільки зовні, але і всередині (правильно відмиті внутрішності ГБЦ і блоку циліндрів, в т. ч. клапанна кришка, прочищені масляні канали, ретельно очищена система вентиляції картерних газів, клапан ЄДР, охолоджувач відпрацьованих газів. Більшість автосервісів не надають великого значення чистоті, що в перспективі призводить до малоприємних проблем і значних витрат у майбутньому.
Як же уникнути додаткового клопоту?
Ми наполегливо рекомендуємо очищати агрегати і ДВЗ за допомогою ультразвукової мийки, яка позбавить Вас від усіх видів забруднень, як зовні, так і всередині відмиваних деталей. Ультразвукова мийка очистить внутрішні порожнини крізь цільно-металеві стінки і проникне в найтонші і вигнуті канали. Сам же процес очищення займає не більше 15 хв., що вигідно виділяє його на тлі інших традиційних методів чистки.
Очищення елементів двигуна - безумовно, невід'ємний процес в автосервісі, оскільки від цього залежить не тільки нормальна робота ДВЗ, але і всього автомобіля в цілому. Ми гарантуємо бездоганне очищення всіх вузлів паливної системи: інжекторів, поршнів, форсунок, циліндрів, свічок запалювання і свічних втулок і багатьох інших забруднених виробів.

Кілька прикладів того, що ми можемо очищати

І це далеко не весь перелік наших можливостей..
Чистка головки блоку циліндрів (ГБЦ)
Виконуючи ремонтні роботи з двигуном, пов'язані з розбиранням ГБЦ, не зайвим буде провести його очищення.
Враховуючи робоче середовище з його термічно високими навантаженнями, головка блоку циліндрів є досить вразливим вузлом. Навіть незначні забруднення здатні вивести її з ладу. За рахунок утворення нагару і окислення поверхні каналів, що циркулюють антифриз, порушується теплопередача. Збої в системі охолодження призводять до появи перегрітих ділянок. Такі ділянки значно легше піддаються деформації та утворення тріщин.
Для забезпечення нормальної температури необхідно провести повне очищення всіх внутрішніх каналів ГБЦ. Дістатися до цих вузьких каналів допоможе ультразвукова мийка.
Проводячи профілактичну ультразвукову чистку ГБЦ ви виключаєте ризики перегріву двигуна і ймовірності пробою прокладки ГБЦ
Чистка впускного колектору
Як правило, очищення впускного колектора в гаражних умовах досить-таки клопітка справа. Проведенню якісного очищення заважають конструктивні особливості цього вузла:
  • По-перше, звичайними щітками або єршиком практично неможливо провести механічне очищення впускного колектора, через складні форми його вигнутих і досить вузьких і продовгуватих каналів.
  • По-друге, через шорсткість внутрішньої поверхні, що притягує на себе бруд, який не так легко змити.
  • По-третє, під дією великої температури від мотора, пари оливи з компресора і картеру двигуна осідають на стінках у вигляді твердих наростів. Такі кам'яні опади практично не змиваються звичайною мийкою.
Тому, для чищення впускного колектора ми рекомендуємо використовувати ультразвукову ванну. При такому методі очищення, конфігурація і складності поверхні абсолютно не важливі, а для каменеподібних наростів на внутрішніх порожнинах колектора в арсеналі нашої компанії є спеціальний розчин, який в парі з ультразвуком, зруйнує будь-які забруднення фізично, не завдаючи шкоди поверхні.
Розкоксування поршнів і кілець
Надмірна витрата оливи - одна з найбільш обговорюваних тем автомобільних форумів.

Однією з ймовірних причин "жора" масла, є залягання поршневих кілець. Будь-який ДВЗ має спеціальні маслозйомні кільця на поршнях, що захищають камеру згоряння від надлишків олії, шляхом підхоплення зайвих залишків масла зі стінок циліндра і перенаправлення його, через дренажі в канавках поршня, в порожнину поршня, після чого масло прямує в піддон двигуна. Через використання неякісного палива, невідповідного масла, їзди на непрогрітому двигуні, відбувається закоксовка маслозйомних кілець (знижується їх рухливість) і масловідвідних каналів. Зайва олива залишається на внутрішній поверхні циліндрів і згорає разом з паливною сумішшю, що призводить до утворення нагару і відкладень на стінках камери згоряння, свічках запалювання і клапанах, що, в свою чергу, призводить до посиленого масложора. Таким чином клапана вигоряють, знижується потужність двигуна, його робота стає нестабільною, і в кінцевому результаті неминучий кап. ремонт!

Тому основне завдання розкоксування - це видалення нагару з поршня, прочищення масловідвідних каналів і відновлення рухливості кілець.

З цими завданнями запросто впорається ультразвукова установка! Ми гарантовано очистимо клапана і поршні, циліндри і камеру згоряння від усіх видів забруднень (від коксу, лаків, смол, кіптяви і нагара)
Чистка клапану EGR
Клапан ЕГР (EGR), або система рециркуляції вихлопних газів (СРОГ) відповідає за зменшення токсичних викидів (головним шкідником у вихлопі є оксид азоту), повертаючи частину відпрацьованого газу у впускний колектор, де він змішується з повітрям і паливом і прямує згоратися

З часом, в процесі роботи, на клапані і теплообміннику нагар збільшується, тим більше якщо Вам пощастило заправлятися на українських заправках, через домішки і присадки нагар наростає вдвічі швидше, тим самим, зменшується пропускна здатність і охолодження стає малоефективним. Велика кількість нагару на штоку клапана може остаточно заблокувати його рухливість.

Сигнали, що свідчать про необхідність очищення клапана EGR (РІГ) - "чек" на панелі приладів, помилка "Несправність клапана EGR", машина при цьому може поводитися незвично, періодами зникати тяга, періодами може мотор троїти. Виною всьому нагар на штоку клапана або, чого гірше, прогар теплообмінника, тоді заміни не уникнути.

На сьогоднішній день найбільш ефективний спосіб позбавлення від продуктів згоряння, таких як сажа, нагар і кіптява, є ультразвукова мийка клапана EGR, здатна повністю видалити нагар з усіх внутрішніх порожнин вузла і відновити рухливість штока клапана.
Чистка дросельної заслінки
Нестійка робота двигуна при якій автомобіль переривчасто смикається на малих обертах, провали обертів до повної зупинки, в деяких випадках, обороти на холостому ходу "плавають" а силовий агрегат глухне, всі ці симптоми часто свідчать про граничне збільшення нагару на дросельній заслінці. У всіх цих випадках споживання двигуном повітря мінімальне і найменші відхилення в роботі дросельної заслінки, прямо впливають на паливно-повітряну суміш яка потрапляє в циліндри.

Під час роботи на дросельній заслінці і в каналах корпусу накопичуються продукти перегорання паливно-повітряної суміші від картерних газів і бруд. Традиційна мийка дросельної заслінки різноманітною хімією (в т. ч. агресивною) дозволяє змити тільки поверхневі забруднення. Такими засобами практично неможливо дістатися до численних каналів і калібрувальних отворів. Габарити нашої ультразвукової мийки дозволяють занурити корпус заслінки цілком у розчин, що забезпечує бездоганне очищення по всій площині дотику розчину з деталлю.
Чистка інтеркулера
Інтеркулер - радіатор або теплообмінник, основним завданням якого є охолодження повітря, що нагнітається компресором. У нього надходить гаряче, стиснене повітря, як правило, що містить в невеликих кількостях пари масел і пил, що з часом змішуються і осідають на ребристих стінках комірок. Передня частина інтеркулера приймає на себе пил і дорожній бруд, що призводить до погіршення процесу теплообміну, оскільки повітря охолоджуючий двигун стає все менш охолодженим, що, в свою чергу, прискорює процес закоксовування. Повітря стає все менше, а його температура все вище. Двигун, відчуваючи брак тиску, починає старанніше розганяти компресор, що стає причиною підвищеного навантаження і надмірного зносу.
Чистка литих дисків перед фарбуванням
Перш ніж розпочати фарбування литих дисків необхідно провести підготовчі роботи, а саме, ретельно очистити поверхню від старого лакофарбового шару. На сьогоднішній день найпоширенішою технологією вважається піскоструминне очищення, рідше використовується шліфування і миття. Всі ці заходи спрямовані на запобігання корозії. На наступному етапі підготовки поверхні деталь знежирюється. Дуже важливо не економити на цих підготовчих роботах, оскільки неякісно або не повною мірою підготовлена поверхня, не може гарантувати довговічності та герметичності полімерного покриття.

Заощадити Ви зможете тільки вдавшись до ультразвукової мийки. Наш розчин, спеціально розроблений для цих цілей, не тільки в лічені хвилини видалить всі забруднення, але і залишить після себе невидиму, антикорозійну плівку. В результаті ви отримаєте чисту, знежирену поверхню, готову до нанесення ЛКМ.
Чистка DPF-фильтров. Восстановление катализаторов (DAF, FIAT, IVECO, MAN, MERCEDES-BENZ, RENAULT, SCANIA, VOLVO) грузовиков и тягачей.
Для початку потрібно розібратися чому не варто видаляти каталізатор?
При вилученні каталітичного нейтралізатора бортовий комп'ютер стає в аварійний режим, про що сигналізує лампочка "чек". З такою помилкою продати авто значно складніше, а про виїзд за кордон взагалі можна не мріяти. Вихлоп двигуна, без саджового фільтра, автоматично знижується до рівня Євро-2, а шлейф вихлопною трубою буде схожий на запуск ракетоносія. У майбутньому низька пропускна здатність каталізатора призведе до перегріву і виходу з ладу вала турбіни.
Які ж переваги дає мийка каталізатора?
  • Для початку потрібно розібратися чому не варто видаляти каталізатор?
    По-перше, це суттєва економія коштів, враховуючи вартість нових каталізаторів. А якщо брати до уваги рекомендації виробників: термін служби сажового FAP/DPF фільтра за умови експлуатації в нашому кліматі і з використанням нашого палива, складе близько 80-120 тис. км., то ніяких грошей і зовсім не напасешся!
  • По-друге, відразу після очищення каталізатора і саджового фільтра за допомогою ультразвуку ви помітите зменшення витрати пального на 2-3л на 100 км. За рахунок великої пропускної здатності каталізатора покращиться робота турбіни.
За допомогою ультразвукової мийки ви повністю очистите DPF фільтр від сажі, масла і золи, відновіть його колишню функціональність. Процес очищення відбувається без механічного впливу на сталевий корпус, ізолятор або керамічні соти, а сама процедура займає не більше 1 години часу. Чистка каталізатора і сажового фільтра в ультразвуковій ванні - це правильне, екологічне і недороге рішення такої непростої проблеми!

Дивіться також інші сфери застосування:

Зв'яжіться з нами:
© 2021 Вся інформація є авторською і належить компанії ТОВ "УЛЬТРАСОНІК" З питань розміщення матеріалів сайту на своїх ресурсах зв'яжіться з нами kiev.ucs@gmail.com, розміщення зворотного посилання обов'язкове!
Час роботи:
Наші координати:
Робота офісу:
Пн – Пт: 09:00 – 20:00
Суб.: 09:00 – 18:00
Нед.: набираємося сил
Прийом замовлень:
24 години на добу,
7 днів на тиждень
Made on
Tilda